BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 21 juni 2009

Bråda......

.............tider!!!!!

Skolavslutningar, födelsedagar, midsommar och släktkalas.
Juni är alltid en tuff månad...........................men ack så mysig!!!!
Älskar ju att stå i grytorna å laga mat till mina nära och kära!!!!!
Idag har vi släktkalas, tänkte bjuda på en rejäl go sallad kycklingklubba och smörgås med ostar till!!!
Goda dressingar och en under bar tsaksiki (som en kollega till mig fått göra) TACK Yvonne!
Är urusel på detta men nu kanske jag kan själv efter att jag har fått lektion......hade för mig att det vart mycket mer komplicerat.........

Skall röja över med dammjagarn i huset...................efter midsommar festen!!!!

Å kottarna skall få hjälpa till med dukningen.........................faktiskt det bästa dom vet!!!!
Skall använda fin porslinet som jag är super rädd om (not) papperstallrikar!!!!!
Alltid enklast!


Njut av dagen!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar