BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 16 februari 2012

Semester......

........har jag idag och i morgon! Gott det....kände att jag ville vara lite ledig och hitta på nåt med tjejerna! I dag är det vilodag........har haft en på tok för lång sovmorgon!......Kroppen min uppskattade den! Yngsta sov hos kompis i natt.......å äldsta sov borta hos kusinen...i går natt! Vart till A-K i går för en pysselafton.......mysigt! Dagen i morgon bjuder på en shoppingtur till det stora gula huset! Gekås! Skall bli najs det! Får se om farsgubben hänger med...... Skall se till att få städat lite i min pysselhörna......katastrofområde om jag får säga de
Dessa små juveler kom i helgen! Bor nu i hönsahuset under en värmelampa! Alla vaktlar som kläcktes....16 till antalet.....3 av dessa gick härdan.......har nu flyttat....till en rar tjej! Njut av dagen! Det gör jag till fullo! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar