BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 11 juli 2012

Det händer......

....massa saker...... Äldsta förmågan har konfirmerats.........massa vänner och släkt vart på plats för att dela denna dagen!
Efter smörgåstårta så blev det prinsesstårta!!!!
Gjort en del fynd på Dream home idag..........visste inte om att det vart rea............nöjd!!!!!
Goa Palle och kompis Johan dök förbi härom kvällen...................Palle hade med sig fina bananlådan till mig!!!!!! Gissa om jag e glad....?!!!!!!
Dagarna trillar på..........jobbar bara lite till....kan säga att jag är gött sugen på semester nu.......... I går morse höll jag på att hälla yoghurt i kaffet........bara det säger allt!!!! I går vid lunch bet jag av en tand.........tjenare vart sne jag ble.......rara kollegor såg till att jag kude komma i väg till tandläkare..........så nu e det klart.........å plånboken.....den fick smaka på.....igen.......1000:- Hm....gillar inte om det........ Bedövningen satt i...kan jag lova........... Njut av kvällen! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar