BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 8 januari 2013

Läkarbesök!

Har i ett par dagar haft ordentligt ont i mitt vänstra ben....När jag går.....uppför och nerför gör tok ont, likaså om jag ligger på benet! Vaknar minst 10 ggr per natt pga detta!!! Det är ju samma sida som jag slog i när jag trillade i trappan...... Hade en dialog med mig själv idag......kom fram till att det vore bäst att få det undersökt! Väl hos läkarn......det är många läkare på vc.......så man kan hamna hos vem som helst......alltid lika spännande!!!!! Snart så vart det min tur.............Den unge snygge läkarn hamnade jag hos!!!! Hm......förklarade min åkomma......å....han ber mig att dra upp byxbenen.....båda givetvis...bänder och böjer och frågar osv ....sitter där på britsen.....tittar ner på mina underbart snygga ben med 2 dagars stubb......SNYGGT !!! Eller inte...... (Gick absolut inte till läkarn för att vara snygg) Fnissade för mig själv och tänkte han har nog sett bra mycket värre saker..... Ang mitt lilla ben......så ska jag vara snäll emot det och fick lite bra värktabletter....Nån inflamation! Njut av kvällen! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar