BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 9 juni 2013

När hjärnhalvorna......

........inte talar samma språk......blir det spännande!!!!

Härom dagen drog jag på mig mitt gråa linne.......å jägarns vad det satt tight över magen....ja mer än vanligt!!!!
Kunde inte släppa detta riktigt.......må hända att jag är rund om magen.......men inte så att linnet behövde bete sig så..........svaret fick jag i dag.....när jag hängde tvätt........när jag vrängde linnet så såg jag......att det vart ju inte mitt.........det vart dotterns....att jag ens fick det på mig!!!!!
Mitt gråa linne är stl L och dotterns vart i stl XS..................Nu kan jag pusta ut! ;)

Likaså en annan händelse.......................Köper drapå lakan till min säng.......160.....för jag har jue en 160 säng........lakanet korvar till madrassen och det är jätte svårt att få på...................Jävla förbannade....osv....som det låter när jag bäddar rent.....å kämpar med dessa lakan......fick för mig härom dagen att mäta sängen................den är ju 180.......hm.......

Bara några veckor kvar till semester.........verkar som om jag kan behöva detta!!!!


Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar