BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 16 januari 2009


Denna dagen har takpannorna kommit!!!!
Så många så häftigt, jag tror jag vet vad vi skall göra i helgen!!!!!!
Hoppas att det finns många takpannor till övers.............jag menarom jag skall upp där!!!!


Stor katt äter ur stor skål och liten katt äter ur liten skål!!!!!!!

Gammel katten Arne tog sig an lilla Doris förut!!!!!
Så fint!!!!
Han slickade på hennes päls och visade sin värme, men lilla Doris flög på den store och började att bitas. Då blev Arne lite små "sur" och drog till liten ganska rejält..................vilket inte bekom den lilla nånting, som glatt fortsatte!!!!!!!!!!!!!!!!!






Vart hemma även idag med yngsta!!!!
Mår nu mycket bättre!!!!!!!!!!!
Mamma Anna körde skolan å hämtade läxa, så att liten inte missar allt för mycket i skolan.
Och vid denna åktur så stannade jag till vid min favvis affär..........................Anna och Mamma heter den. Köpte denna underbara skapelse!!!!!
Visst är den fin?!!!!!!!!!!!!!! Denna kreaktion pryder nu mitt köksbord!!!


Njut av dagen!!!!!!!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar