BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 20 januari 2009

El-rör å kontakter.................................

Då vart det el-gossar i huset!!!!!-förberedelse för spotar i köket!!!!Rör och kontakter till förbannelse...........................tur att man inte ser elendet sen, utan att det pryds utav fina färgglada väggar!!! El-Gert frågade mig i morse om vad jag tyckte om att ha en kontakt i grovköket så att jag kan stryka......................hm..............han antog att det är jag som stryker..............................anser ju att detta är förspilld kvinnokraft att stå å stryka!!!!!!!
Min kommentar till el-Gert var att.......................vad sa du???.....................jag går nu!!!!
Ett gott skratt ble det........men vilket antagande av en karl i vårat jämnställda samhälle!!!!


Vaktlarna skall få ett nytt boende, hittade denna boning på blocket.....så det ble en tur till Angered i går kväll!!!
Ska bara måla lite inuti!!!!!!


Här är mina små söta pycklisar som jag kläckt fram i vinter!!!!Bonus svärfar gjorde en beställning innan han drog till Indien...................han vill ha ungtupp till midda när han kommer hem!!!!!
Njut av kvällen!!!!
Anna



2 kommentarer:

  1. Å hej å hå vad det går undan hemma hos er då! :-) Ni är redigt folk ni.
    Kram
    //Susanne
    Ps vet du inte att alla kvinnor ääääääääälskar att stryka...not ;-) Ds

    SvaraRadera
  2. Ja här går det undan värre!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera