BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 29 december 2009

Husbygge......................


.................med inrening på G.....kök utan luckor...ser otroligt rörigt ut...........men snart så.........
I går började gubben att riva nästa vägg in till det gamla..................så häftigt!!!!
Golvet till köket ligger och väntar på att få läggas...................å takpanelen väntar på att få målas.......vi målar här nere...kapar dom vid rätt längd........sen kommer de upp till andra våningen!!!




Några fritids problem har vi inte..........................detta är ett väldigt roligt skede vi är inne i nu!!!!!!
V 5 kommer kaminen...........häftigt!!!!!
Har otrolig träningsvärk i benen idag...............i jobbet i går krävdess det att jag förflyttade mig från byggnad a till b.........................en promenad som annars tar 25 min........................igår i halkan tog den 45 min.................gick som en gammal kärring.........................en glad gammal tanta nästan sprang förbi mig....................hon hade broddar..............kände mig som gamla Berta 85 år.
Det var inte mkt till sandat.............vet inte om dom sparar pengar på nåt sätt i Kungälvs kommun............kan tänka att det var fullt ös på akuten och med arm/benbrott.................Det var säkrast att köra bil i går för på vägarna saltas det iallafall!!!!!
Planerar morgondagens tjejmidda för fullt!!!!
Idag har alla djuren fått rent!!!
Det uppskattas alltid....................men tanterna blir aningens sura då jag hänvisar dom ut, medans jag städar!!!! Men sen kucklar de gott å nöjt!!!!!
Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar