BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 25 december 2009

Min absoluta favorit!!!!

.............................ja det är Trolltyg i Tomteskogen.......titta å njut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://www.youtube.com/watch?v=etrD_7dqvTM

Julafton vart en lugn å fin dag.............................stress fanns inte i vårat hus i år.................den fick stanna utanför dörren!!!!!
På fm åkte jag å äldsta förmågan upp till minneslunden och tände ljus för mamma................blev både varm och rörd i hjärtat....parkeringen vart full.................å alla besökte de sina på graven!!!!!
Så fint!!!!

Sen bar resan av att hämta morfarn!!!!
Hade besök under dagen.............."gamla" grannarna och bonus Lennart!!!!!
Så mysigt!!!

Kollade på Kalle å sen åt vi av den goda julmaten.............å gissa....sen kom Tomten...............han gjorde alla de 2 barnen i huset supernöjda............tror allt att morfarn vart nöjd oxå!!!!

Glögg å Göta Kanal på kvällen.................så suuuper bra det!!!!

Idag tog jag å vovven en promenad runt Bohus fästning......tjenare....vad halt det var.......där det värsta stupet var......där var det mest is på backen...............kan väl säga att promenaden vart med livet som insats...........................hunden drog å jag tjoade.................-dra inte nu.......fick nämligen klättra på berget vid det mest kritiska stället................tur att ingen såg oss/mig!!!!!!
(Tror jag)

Åter hemma så kom underbara mysiga vänner på besök.....................å vi åt midda
i hop..............................super mysig!!!! Tack A-K å gänget!!!!

Njuter nu av en god kväll!!!!
God fortsättning!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar