BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 17 juni 2010

Hm.....vart tar tiden vägen????????

Ja, jag undrar faktiskt det!!!!!
Dagarna bara springer på nu..........................Jag vaknar tidigt tidigt å stiger upp.......................gör MASSA saker å sen så stupar jag i säng............på sena kvällen!!!

Snart e det semester................då är det tid för eftertanke och reflektion........................hm det lät väl sådär.......jag gör om.................tid för barnen å mig själv!!!!!! Å njuta och bara va!!!!!! Ta dagen som den kommer!!!!!

I morgon kväll har yngsta en tjejkväll!!!! Blott bara 10 år gammal!!!! Så rart!!!!
Det skall serveras räkor!!!!!!!!!!!!
Fiffilurar på att göra egen aioli till detta!!!!
Ska googla fram ett bra recept!!!!

Å på Lördagkväll är det släktkalas för tjejerna............................ser varmt fram emot detta!!!!!
Älskar att myssla med planering inför detta!!!!!

Äldsta dottern har jag inte sett på ett bra tag nu............sover borta för andra natten i rad nu....................så tomt utan.......saknar henne!!!!! Men i morgon em kommer mammas nyss blivna tonåring hem igen!!!!!

Har ägnat em å kvällen åt gräsklippning och städ av hönshuset!!!!
Har i afton kläckning hos en av liggehönsen!!!.......och i kläckaren....där det kommer vaktlar!!!


Nu är 2 kattungar tingade................2 raringar kvar........barnen har provisoriskt döpt de små........Majken, Pricken, Pipen och Mullvad!!!!


Njut av kvällen....nya tag i morgon!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar