BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 22 juni 2010

Soliga härliga tisdag!!!!!

Min lediga dag i dag!!!!
Vaknar 09.45 efter en go sovmorgon att solen lyser på kinden min!!!! Underbart!!!!

Lapar nu massa kaffe å bara njuter av tillvaron!!!!


Tvättmaskinen är i gång...................å jag ska ut och städa för några av djuren!!!!

HönaPöna har kläckning ute i hönsahuset...............i går kväll hade 3 små isbar tittat fram.............

Ännu en höna har lagt sig å ligger som en padda över ett gäng ägg!!!!
Tror minsann att damerna har fnatt i sommar............
Det är otroligt mysigt!!!!

Ska i dag fara på en shoppingtur till Stenungsund med mina tjejer!!!!!
Ser jag varmt framemot!!!!
Har hört tankegångarna deras......att jag ska hålla mig på avstånd...............Blir det så, har jag plan B redo.............jag sätter mig i hamnen och får sol på kinden!!!!

Njut av dagen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar