BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 17 januari 2012

Dagen ....tisdag till ända.....

Efter alla morgonbestyr i huset så for jag till rara moster......time att packa! Efter detta for jag till Guddeby, för att inhandla foder och spån!!! Tur att jag har min säck kärra......fick ju den av maken i julklapp förra året!!!!
På maxi har de dessa små söta äggkartongerna........:)
Liten Sigge har vart ute i dag.........när vi kom hem så vart herrn kelig........men tjenare vad han stank.......huga......äldsta förmågan tog tag i att duscha liten...........Inte populärt........tur att man kan sitta brevid kaminen och värma sig!!!!!! Tog tag i projekt tvättstuga i em/kväll...........mer än lovligt eftersatt det utrymmet....Nu så, så kan man se golvet igen......i morgon skall jag fara över med dammsugaren där oxå!!!! Yngsta dottern kommer varje kväll 20.30.....då vill hon ha massage.....tänder några ljus och sätter på lugn musik....sedan lägger hon sig på massagebänken!!!! Så rar!!!! Även maken fick lite massage......i afton! Övar för fulla muggar...... Har även skickat in all dokumentation.....och svar på några frågor!!! Det skall bli kul å träffa alla på kursen igen!!! Dags att sussa!!!! Natti natt! Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar