BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 29 januari 2012

Helg.....

.....kom och försvann i rasande fart! Fredagen så skulle Jennie med familj komma på midda......dock så bidde det inte så när de rara barnen vart sjuka....A-K å gänget kom förbi....och åt med oss! Najs!!! På lördag morgon kom äldsta dottern och väckte oss med att Louise mästerkocken vart och signerade sin nya kokbok på Bokia......klart att vi åkte dit! Har nu ett signerat ex.... Fick inte till bilden till bloggen.......gruff...!!! Em bjöd på att åka till Bohus för flyttmeck! Tråkigt nog så ville saknad gripa tag i mig på kvällskvisten......Saknar min mamma!!! Fick till mig detta fina............ Du kan inte hindra sorgens fåglar från att flyga över ditt huvud. Men du kan hindra dom från att bygga ett bo. Mina höns skjuter ägg förfullt!!!! Dock så är jag sur på tant faverolle som lagt sig på ett gäng ägg.............hon klev av.... Bjuder att skönja dessa fina!!!
Söndagen har erbjudit mig att måla.............takpanel! Sen så for jag å tjejerna till Ikea.....time att handla värmeljus å annat småkrafs från Ikea..........när vi går runt på Ikea...så ringer mobilen.....det är A-K...som undrar om vi vill hänga med till Ikea.....lustigt!!!! Maken for på fiskeresa till Norge i morse............å gissa vad karln kommer hem med...........inget märkvärdigt i fisk....dock ett fiskespö.......som han drar upp från havets botten.......hade inte blivit något sargat.....kollat värdet på prylarna.....i runda slängar så vart det på 3000:- Spännande äventyr detta! Laddar för en ny vecka.... Natti....Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar