BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 10 maj 2012

Nu får grabben lämna återbud......

.........till damerna i dalen!!!! Han har i dag blivit av med krutet i brallan........ja han har blivit kastrerad......tror allt att han har hunnit med att bli pappa i dagarna!!! I tisdags morse så hade Sigge kissat i lite isolering..........gaaaaaaaaaaaah.......av doften att känna så har kulorna trillat på plats.......vilken stank..........lovar att jag har skurat............Ringde till vetrinären.......time att ta honom........snabba bud......ringde på onsdag och torsdag så vart det gjort!!!! Bilden är tagen för ett tag sen.........sådär avslappnad är inte gossen i afton...........hyfsat groggy.....å bra kränkt.....för att jag har duschat honom...........lille pojken hade gjort på sig när han vart sövd....... För min del så känns det gott att det vart gjort................vad han tycker är en annan 5:a..........
I går vart jag till naprapaten..............bra öm i ryggen.......idag................!!!! Har i em fixat resväskor till tjejerna.......snart far vi.....till kreta, det skall bli gott det!!!! Njut av aftonen! Anna

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla Sigge...;) Nu laddar jag för kvällen... Tror allt är förberett å klart! Lite gott å äta är åxå på g...;)) Vi ses sen... <3

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha....ja vi ses sen!!!!

    Klem

    SvaraRadera