BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 4 maj 2012

Fredag.............

.......................om några minuter så är det fredag....å ledig dag!!!!Ska bli toppen det...ska bara vila ögonen en stund!!!! Fredag kväll bjuder på galej med kollegor från det andra stället jag arbetade på!!!! Skall bli toppen kul!!!! Dessutom bra att ha hem folk........man blir så himlans effektiv!!!!!
Syrran min fyllde år nyss.......jag gjorde en present till henne!!!! Blev bra lyckat......då hon hittade en liknade modell.....i en butik å ville bara ha!!!! :)
Lediga stunder å dagar har ägnats åt ved.........har haft en del högar liggandes...........nu så ä de borta, nja.....det ligger numer i vedskjulet!!!! Har även tuggat massa flis....klyvt......sågat........man blir varm många gånger på denna ved!!!
Förra veckan vart det kundkväll på Miamaräng!!! Hade med mig ett gäng dit.......Syrran med tottar.....A-K, Ellen Nord å raraste Palle!!! Ur trevlig afton.....gjorde massa fynd!!! Tack Mia!!! Dagen i dag har vart låååååång men ack så trevlig!!!! Avslutade kvällen hos goaste A-K............TAck!!!! Natti...... Anna

2 kommentarer:

  1. Hej söta!
    Tack för du tog med ett gäng söta vänner! Jag hoppas verkligen att syster din blev glad för anslagstavlan du gjorde den var kanon. Du får gärna göra en till och ta med till mig så sätter vi ut den i butiken.
    Må så gott
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Syster blev jätteglad för presenten! Stod där hos dig å studerade din tavla.. Å tänkte att det kan väl inte vara så svårt..;)) Syster vet vad syster önskar sig utan att ens behöva yppa nåt...;)) Tack för en fin kväll Mia, alltid lika mysigt! Hälsningar Bissan

    SvaraRadera