BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 17 februari 2013

Underbara helg!

Veckan har vart tuff!!! Trött som en tok efter influensan! Jobbat ändå......lixom gott att komma tillbaka!!!!

Fredag em bjöd på en tur till Ullared med tjejerna åsså morfarn!!!! Massa bra saker som vanligt med hem!!!!

Alla nöjda å belåtna!

Lördag bjöd på lite meck i hönahuset åsså det vanliga......en tur till tippen!!! Fattar inte hur mycket skräp man har.....är där minst 2 ggr i veckan!
På kvällen ble vi vuxna utkörda......tonårs dottern skulle ha tjejkväll!!! Mysigt! Lillsyrran fick dock vara med!!! Jag å maken for till vänner och kollade melodifestivalen!!!! Mysigt!!!

Söndag bjöd på lååååååååång sovmorgon!!! Gott!!!!
'sen så skulle det grejas.....håller på med att tömma gamla delen.....idag fik badrummet sig en omgång......snart kan vi börja att riva!!!!! Allt skall ut!!!!

Tvätten ja.......den har jag änna blundat för i veckan......HELA golvet vart fullt!!!!! Så i dag har jag tvättat!!!! 5:e maskinen kommer att gå igång i afton!

Middag ble............fläskfile....potatisgratäng...åsså...squash, fänkål med lök gratäng!!!
Har haft en toppen helg!!!
Laddar för en ny vecka!!!!
Njut av aftonen!
Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Saknar dig! Vill bjuda in dig till min öppning av nya mia maräng som kommer att finnas i Jörlanda mittimot ica. Vi öppnar den 28/2 kl 18-21.
    Skulle vara väldigt kul om du kom. Annars hoppas jag att du kommer nån annan dag. Ha det så bra .
    Många kramizar mia

    SvaraRadera