BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 13 mars 2013

Oj oj oj!!!

Sicken spännande natt i Bokedalen det blev!!!

Jag älskar verkligen att sova....somnar hårt å hör ingenting!!!! ( Då menar jag ingenting!)

Men i natt vaknade jag.....eller tidig morgon för den som går upp tidigt!!!

Klockan....... vart 03.30........................hörde låååååångt borta att hunden gnällde.....................med tanke på att herrn e gammal å brukar att sova gott om natten...............då är det verkligen något!!!
Kissenödig!!!!

Bara att kila upp..........att väcka maken för detta vart inte att tänka på....inte ens med lite kvinnlig list ;)

Yrvaken.............famlade runt....fick tag i min mogonrock......(Ja den är rosa med vita prickar på.....)
Ut i hallen med hunden..................på med makens,  på tok för stora stövlar ..............svarta är dom till färgen....går ända upp till knäna.......helt allvarligt så ser det tok roligt ut när jag går runt i dessa!!!!


 Klädd morgonrock....å dessa stövlar!

Galen jag .............?
NEJ!


Njut av kvällen!

Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar