BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 31 mars 2013

Påsk och gräsänka......

Denna fina påskhönan fick jag av kompisens mamma!!! Så fin! Blev så Glad! Förra lördagen så körde jag maken till Landvetter! I går
s å vart det dags att hämta honom igen! Han fick äran och jobba lite i Kanada! Tuff vecka......ägnat alla ensamstående många tankar denna veckan! PHU! Glömde av möten på jobbet! En morgon så skulle jag säga hej då till äldsta på morgon kvisten........ur min mun kom Go natt!!! Blivande 16 åring blängde på mig och frågade.....-Vad e det med dig?!!!    Ha ha ha......  Veckan har dock gått otroligt fort! Som tur e!
Fådda blommor! Även i år har mina kycklingar fått bo i butiken Blommor och Ljuva Ting! Fick dessa fina blommor av Lisa! Sicken bukett! Hönan i är fantastisk!
 
 
Tog en låååååååååång sovmorgon idag! Gick upp kl 13 Kände att idag är det slappedag......inget planerat bara att vara...........då kom värsta städrycket!!! Tog tacksamt emot detta! Skåpen i köket fick det fint denna gång!
 
Njut av en god afton!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar