BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 23 september 2013

Lyckligt slut!

I em vart det dags för Sally att flytta! Hennes nya familj kom för att hämta henne! Med sig hade de en jätte fin ny bur....inredd med filt! Kurt vart på plats men inte Sally....som bortblåst. Vi letade inne och ute, skramlade med maten, ropade och lockade.....men ingen Sally gav sig till känna.......De rara barnen började att misströsta å jag med för den delen!!! Efter 45 min gav vi upp! Mindre glada barn satte sig i bilen.....för att fara hem utan katt......jag lovade dyrt å heligt att om hon dök upp inom det närmaste så skulle jag ringa så att de kunde vända och hämta! Helt otroligt att en katt bara kan försvinna så!!!! När de åkt så fick jag en känsla.....gick upp på andra våning, kollade i garderoben......drog ut en låda. Å där.....låg hon älskade söta Sally......bra sömndrucken!!!! Fattade ingenting!!! En mätt och trött katt kommer ej fram då det lockas med mat, det vet vi nu! Fick ringt mamman och gormade i telefonen - vänd......vi kom fram till att jag for efter..... De hade stannat utanför en affär!!! Med tanke på hur besvikna de vart när de for så var nu lyckan på plats. Att se deras leenden när jag svängde in på parkeringen vart total!!! Underbart med lyckliga slut! 


Natti natt!
Anna

1 kommentar:

  1. Vad söt lilla Sally är tur att det fixade sig.Kram Lena

    SvaraRadera