BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 10 september 2013

Tur....

.......kan man säga!!! Barnen vart på Liseberg i söndags med sina kusiner.....liten fick en 10......med önskan att spela på hus och hem hjulet...på nr 9......å äldsta fick samma fast att hon skulle spela på nr 11 och inte samtidigt som syrran!!!! Nr 11 vann 1:a vinst!!! Med sig hem hade dom denna fina kanna!!!!
Tidigt i somras fick jag denna pumpa planta av kompis Jennie!!!
Plantan vart inte stor då....satte den i bränd hönsdynga........den växer så att den bokstavligt knakar!!! Hoppas att jag får någon pumpa!
 
 
I afton har jag fortsatt på bygget av utebur till vaktlarna!
Blev klar!
 
Vaktlarna fick flytta ut i afton......hoppas att de är nöjda!!!
I fredags kom de sista sektionerna......till hönsgården......sista mecket hjälpte maken mig med i afton. Har även delat upp så som jag önskar att ha hönsen! Så att jag kan avla ordentligt!
 
 
Njut av aftonen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar