BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 14 februari 2009

Oj vad det händer saker..................

Igår låg jag nerbäddad i sängen....................inte ofta jag är sjuk å stannar hemma från jobbet.
En trist förkylning som sitter i kroppen, ont i muskler.............................
Idag stod jag upp!!!!!!!!
Alla hjärtansdag, fått fina presenter av barnen!!!!!!!!!!många hjärtan å kärlek!!!!!
Här är min fina skål med massa kärlek!!!!!
Goda vänner ringde å frågade om vi ville komma på midda................lät inte dumt det!!!!!!!!Vi kör på grillen säger dom.............herrn i huset står i badtofflor å vinterjacka och grillar............tjenare vad snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!, jag brukar komma på galna saker men det här tog nog priset...............................men jägarns vad gott det var med grillat mitt i vintern!!!!!!!!!!!!!!!!
Åter en tur till Götet å hämtat hem 2 nya marsvinstjejer.......stora som bara den!!!!!!!!!!
Att hitta dit gick ungefär som förra gången jag vart å snurrade i göteborg......................jag å vägbeskrivningar blir situation....................................

Njut av aftonen!!!!!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag kanske skrev lite otydligt men jag har full pott dvs 10 hönor o 2 tuppar av vit Lohman redan som värpisar.
    Har allt jag önskar nu:)
    Det är en ekplanka vi kör i ugnen.

    Ha det//

    SvaraRadera
  2. hejsan Anna det är sällan man att hörar att man har alt kram farfar

    SvaraRadera