BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 11 februari 2009

vilken dag...............................

........................trots morgonen så vart dagen på jobbet suuuuper!!!!!!!!!!!
Efter jobbet kilade jag å tjejerna till kompisen..................hade det mysigt!!!!
På väg hem så bonkade det till i bilen................................lill romp skrek aj.........-stora hålor i vägen så jag tror att det vart en sten, efter 50m till så skrek hunden till, ännu ett bonk i bilen................2 livrädda ongar å en hund....gubben kunde inget se......................hm märkligt.
Detta gav galna tankar till barnen.......................det spökar, vi skall aldrig mer åka den bilen osv.........
Väl hemma så hade gubben hadlat go kina mat mums!!!!!!!!!!!!!
Sen så hände det........................................................................................................................................
.....................bakde maränger........fick gula med i vitan...........bara å börja om......3 nya vitor!!!!!!
Sen skulle jag mixa godisar å ha i........såg ej då att det vart fukt i mixskålen, givetvis så fortsätter jag................det blir bara gegg av allt..........
..men fortsätter ändå.............efter att ha vispat marängsmeten så fyller jag på den nyinköpta spritsen (seriöst inhandlad i tårtbutiken)men med allt klet så fastnar smeten å inget kommer ut...............................vänder på skiten å kluttar ut stora bollar på plåten........................å in i ungnen!!!!!!!!!!!!!!!
Med alla ägg så passar jag på att baka 2 fina sockerkakor!!!!!!!!!!...................................medans marängerna står i ugnen passar jag på att natta hönorna.............kommer in igen................brända maränger......men va fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara å slänga skiten:(((((((((((.
Liten Doris hade släppt en liten lös plutt som jag drog över med dammsugan........................storstäd av dammsugare å golvet...............sen så trampar gubben i en liten plutt....................gruff!!!!!!!!!!!!!
Det är ju inte fredag den 13:de än.............men snart!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas på en bättre dag i morgon!!!!
Sov sött
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar