BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 17 mars 2009

Åter en dag på............

.................planeten jorden!!!!!!
Har haft mig en sömnlös natt...........................helt otroligt, jag som aldrig har några problem med att sova......................Tänkte väl att dagen skulle bli aldeles förfärligt lång.....................men ack nej!!!!!!!!!!!!! Hade super duper krafter efter jobbet................så ut i hönsahuset å röja dona å städa!!!!!!
Jag kan riktigt se hur tullorna njuter........................när det är nystädat!!!!
Gubben min fick fixat till utegården för tullorna i söndags...............jägarns vad dom njuter av att vara ute!!!!!
Lilla söta ankan Doris som bor i hönsahuset plaskar för det vildaste i bäcken.
Ja ankan har samma namn som lilla katta.............det är bra det för då kommer jag i håg vad dom heter!!!!!

Njut av livet!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar