BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 8 mars 2009

Grejar................

.......................söndag!!!!!!!!!!!
Efter en skön sovmorgon vart det ´dags att baka lite bröd!!!! Skall stå för fika på föräldra möte på tisdag!!!! En go macka till kaffet blir bra!!!!Barnen har önskat milkshake.................min nya hushållsassistent fick hjälpa till med detta................efter som jag inte kan den ännu så vart det mjölk å banan fantamig över hela golvet........................................Funderade en stund på att bli grinig.........gruff............nej icke..............inte värt det............vände på steken å tänkte, såååååå himla bra att städa köksluckor å övrigt i köket grundligt!!!!!
Barnen fick sin milkshake (å nybakt bröd) fast det tog lite tid!!!!!
Fick denna fina jätte gott luktande primulan av kompis i fredags!!!!!!!!!!!!!!!

............fick även lite nya blommor till utekrukan!!!!!
Blommor gör mig så glad!!!!!!!


Tjejer!!!!



Idag när jag skulle utfodra mina små godingar så vart det många fler!!!!!
Dom är som popcorn nu mina marsvin!!!!
13 bebbar har jag nu!!!!!
Killar!!!!!!


Kroppen helt slut i kroppen idag........hjälpte kompis att flytta igår!!!!!!!!!!!!!!!!
Känner vart alla mina muskler sitter och inte sitter!!!!
Njut av aftonen!!!!!
Anna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar