BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 15 mars 2009

Fullt ös............................

......................från morgon till kväll!!!!!!!!!!!!!!!!
Pappsen kom i dag med ett lass ved som han har fått utav en granne!!!
Mycket uppskattat!!!!!!!!!!!
Sen så kom syrran med sina tottar.......................jag å syrran åkte till stora standen å uträttade en del ärenden!!!!
På vägen hem in till Willys å fylla på förrådet i kyl å frys!!!!!!!!
Sen så flög själva fan i mig...........................................Storstäd av köket!!!!!!!!!!!!! Fram med kyl å frys..............spisen oxå......................i kylskåpet vart jag oxå å torkade rent å fint!!!!!!!
Sen så lagade jag midda.........................morgondagens midda och dagens midda ........................så hade jag köpt massa köttfärs så det ble till att trilla köttbullar oxå!!!!!
Gubben har grejat å donat på utsidan och isolerat!!!!!!!!!!!!!
Nu får John Blund komma!!!!!

Natti ZZZZzzzzZZZZZ
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar