BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 11 maj 2009

Det händer.......

.....................saker i dalen!!
Hittade detta kap på en bra sida!!!
Men hur skulle jag få hem den????!!!!!
Frågade om dom som sålde den kunde tänka sig att köra hem den till mig..........fräckt av mig.......kan ju inte få mer än ett nej tänkte jag.
Killen svarade att det kan vi väl ordna!!!!Så i kväll så kom dom.....hade hyrt släpkärra å allt!!!!
Buren är rackarns stor.....den skall få lite färg och isolering!!!!!!
Jag är så nöjd!!!!!(men inte min rygg)

Min underbart fina mårbacka.....har satt fröstänglar....................då kan det bli fler av dom;)))))

Även tomatplantor har kommit i jord och fått en massa mummanäring........mycket körsbärstomater, nån svart sort och pärontomater........det skall bli en fröjd å få äta solvarma tomater sedan!!!!!


Mina nytillskott!!!!!!
Dom är en vecka nu!!!!!

Hej svejs!!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar