BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 29 maj 2009

Vad har...............

..................em/aftonen erbjudit mig?!!!

När jag kom hem från jobbet............så slocknade jag...........sov gott å länge!!!!!
(Ble inte människa efter detta) Gubben drog igång grillen som vi bestämt i morse, då jag drog fram kotletterna ur frysen........................mums!!!!

Barnen hoppade på studsmattan med vattenslangen........................en ny rolig lek som dom kommit på........................................mycket glada skratt!!!!!!!!!
Kom ju på att min saft vart färdig.... bara å tappa på flaskor.....................så nu är frysen fylld med go syrensaft som vi kan avnjuta i höst å vinter.

Nu inväntar jag blommningen av flädern......................det är ju den absoluta goaste sommar saften!!!!!!!

Njut av kvällen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar