BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 7 maj 2009

En massa.............

.......praktiskt idag!!!!!
Fm ägnade jag åt att städa för alla djuren.
Ett marsvin till hade fött ungar under natten.............tyvärr så vart det 6 döfödda ungar....alltid så tråkigt.
Honan får gå med en annan nybliven mamma så hon inte får mjölkstockning eller känner sig tom å lessen.

Sen så bar det av å hämta lillromp i skolan............dags att kolla synen...liten bär ju glasögon........jag missade första besöket, så pinsamt å missa sånt men även solen har sina fläckar!
Efter det besöket åkte vi å handlade foder till tullorna........å en fika på makedonken.
Sen åter till sjukhuset med lillromp som hade ytterligare ett besök till sjukhuset..............denna gången en mr röntgen av en ond fot. Detta kallas för planering, får passa på, på min lediga dag!!!!
En annan torsdag skall vi åter till läkarn och höra vad det kan vara för fel på lilla fossingen.

Besök av kollegan idag....................Jag fick ett fint gammalt fönster av henne........så fint!!! Tack Catarina å Dan!!!!

Njut av kvällen!
Anna

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Tyvärr är fönstren inte hela utan är kastade!
    jag kunde inte ens använda dem till att ha dem över en ram odlingsbädd...så då förstår du nog;)hur illa de är!

    Ha det gott//Lotta

    SvaraRadera