BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 9 oktober 2009

Oj, oj, oj......................

.....så dagen blev!!!!!

Vart i butiken på förmiddagen, (Blommor och ljuva ting) Det är där jag har vart hela veckan!!!!

Mycket kunder hela fm!!!!!
Å rätt vad det är så ringer telefonen.........yngsta känner sig krasslig å kommer till mig.....................(såg att läget vart under kontroll) Åter tillbaka till skolan igen!!!!!
Sen så ringer Caecars bästa vän morfarn...............(han som skall låna bilen å köra grannen till landvetter)......................å den har blivit magsjuk........................tjenare.........vad göra nu.....?
Får ringt butiksinnehavaren, som kan komma loss tidigare.............vilkett inenbär att jag kan köra grannarna till Lanvetter....................under resans gång måste det ordnas med så att äldsta vet vart jag befinner mig på planeten....(ringer till läraren, som skriver en fin lapp med precis allt jag sagt!!!!!!)..yngsta får gå med en kompis hem!!!!!
Ett samtal åter till morfarn........................som talar om att allt har ordnat sig så han kan spy helt ifred!!!!!!

Hm...................en fläng å hämta grannarna ............ner till Landvetter......åter tillbaka handla.........å även till morfarn......sånt som e bra å ha när man ska påbörja att äta igen efter magsjuka...............!!!!
Åter hemma....................åka till kollegan som har butik i Stenungsund www.58gradernord.se
Lämnade lite material som hon önskade av mig!!!!!!

Väl hemma!!!!!
Laga mat......å ringa massa samtal.......................................

Å sen laga maten för i morgon....................(Väldans avkopplande en fredag kväll!!!!) Lasagne!!!!
Våra vänner kommer å hjälper oss att greja i bygget.......då skönt att maten e klar!!!!
Å lasagne är bra mycket godare om den får gotta till sig!!!!!


Men tjenare vilken fart å fläktfylld dag!!!!!
Förr i tiden vart det väl vad som hände på en månad....å allt detta på en dag!!!!

Snuttar nog väldans gott på kudden i kväll!!!!!

Ha en god afton!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar