BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 31 oktober 2009

Hej å hå..............

.........i det blå!!!!!
När jag åkte mot kungälv i afton för att hämta kollegan.(för trevlig samvaro hos en annan kollega)....................så hände det nåt märkligt!!!!!
På Karebyrakan så står det en bil på vägen med varningsblinkers på....................mitt i vägen ................å andra bilar i närhet beter sig mycket märklig.........................när jag kommer närmare så ser jag 4 hästar som springer runt på vägen.......................tar tag i mobilen med en gång å ringer 112....blir kopplad till polisen..............då har ägaren hunnit att ringa å säga att hästarna är på rymmen.....................å på sätt kunde ägarna hitta hästarna!!!! Så bra!!!!!!
Å tur att varken människor eller hästar blev skadade! Alltid kul med lyckliga slut!!!!!!

Kollegan stod snällt å väntade!!!!!!
Har haft en urtrevlig kväll!!!!.........med trevligt folk!!!!!

På vägen hem så stannade jag till på minneslunden.............tände ett ljus för lilla mamma, å la en bukett med mammas favorit blommor!!!! En underbar fint bunden bukett med tulpaner!!!
Så rofyllt där, på minneslunden.............................ALLA gravar hade tända ljus......så fint!!!!!

Ett nytt dygn har börjat..............så njut av lördagen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar