BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 24 maj 2010

Då vart det dags....................


.......................för Doris att föda!!!!!!
Det hela startade Söndag kväll kl.19..............

Vid 19.45 gick vattnet......................å sen så vart det i full gång!!!!




Så duktig tjej!!!!





Runt kl 20.30 kom första krabaten.................


När kl vart ca.00.30 så vart ALLT klart............en mycket tapper Doris kämpade på i många timmar.....................................helt slut....låg hon där med 4 underbara små krabater.....


Känner mig varmt ärad av att Doris ville ha mig med........................................Hon behövde aningens assistans....men inte mycket...................hon kände det tryggt att ha mig med!!!!

Vid varje värk så höll jag på hennes mage!!!!
Som sagt 4 små juveler blev det!!!!!




















Ha det gott!!!!
Anna

6 kommentarer:

  1. Väldigt söta små rackare.=)

    SvaraRadera
  2. Är hemma hela dagen i morgon om du vill hämta tuppen.
    Bara att ringa.

    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Grattis till tillökningen! Härliga färger :)
    :D

    SvaraRadera
  4. Så fina! Vad duktig hon är Doris! Känner igen hennes "min" på bilden. Lite lätt flåsande, så såg hennes mor och mormor också ut när det var nära. Kommer förbi och tittar på dem snart.

    SvaraRadera
  5. Pi............Tack!!!!

    Jennie.............bara å komma å tack för idag!!!!

    Kram

    SvaraRadera