BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 18 juli 2010

Måla..............

...............efter en lååååååång sovmorgon (vaknade 12.30 idag)......vart jag bra sugen på att börja med renovering, isolering och målning av burar till marsvin , kanin och vaktlarna!!!!
Jag for till City Gross för att handla färg................när jag kom hem så satte jag igång!!!!!



I morgon väntar fortsättning!!!!!
I natt sover alla smådjuren ute i pallkragar!!!!!
Vaktlarna Älskade att komma ut!!!!

Har vilda planer för massa meck i hönshuset!!!!

Efter allt målande i em....så vart även jag full av vit färg.............hela håret å hela armarna......efter ett rejält bad vart jag av med en del....men lite är allt kvar...............känner jag mig själv rätt, så är jag full av färg i morgon igen!!!!


Nya tag i morgon!!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. tack för tipset!! Nu ska här köpas piroger=)

    SvaraRadera
  2. Mysiga prylar du hittat på loppis,jag ska försöka hitta lite mysiga loppisar på semestern.Ha det bra ,och ta vara på din semester och ha det riktigt gott.

    SvaraRadera