BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 25 juli 2010

Min lilla..................

Philips Febertermometer SCH530..........................plutta har feber och ont i sina öron.........gillar vi inte...............helt loj och bara ligger.

I morgon börjar jag att jobba igen.....4 veckor gick väldans fort..........................jag har njutit till fullo!!!!

De senaste dagarna har jag ägnat åt hönsahuset!!!!!
Mycket målande........blev verkligen nöjd.....å hönorna med för den delen!!!!
Har nu delat upp de så det blir rasrena ägg!!!!!
Har några köpare på kö!!!!

Lite små meck e det allt kvar!!! Ska bygga burar.......

Får se vad natten har att erbjuda för lilla damen med feber.................

Njut av kvällen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Stackars liten som har ont :-(
    Visst är det härligt när man har röjt och fått i ordning hos hönorna. Jag hade stor-städning i tisdags med skurning och allt.
    Hälsa!

    SvaraRadera
  2. JA underbart när man e färdig!!!!!!
    Liten mår sådär......

    Kram

    SvaraRadera