BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 5 juli 2010

Så trevlig em!!!!!!

Dagen i går sprang på..................vet knappt vad som hände....efter en lååååång sovmorgon for jag till Backaplan och Ikea en sväng.........å efter detta så gick det i ett enda huj!!!!!!

Elisabeth från Götet kom och hämtade höns............hon startade upp sitt hönshus i går med hönor från kode!!!!!
Sonen hennes lyckades att stänga in mig och Elisabeth i hönshuset...........kan tänka mig hur det e att fastna med skägget i brevlådan!!!!!
Men det kändes tryggt när vi vart 2 i samma båt!!!!
Efter mycket gormande så kom sonen hennes och släppte ut oss!!!!!!

Efter detta besöket så kom en kollega förbi.............jag har massa växter i trädgården som det är på tok för mycket av......så jag delade med mig........HELA hennes bil blev tok full av ALLA växterna!!!!! Knappt så att bildörrarna gick att stänga!!!!!!!
Hennes raring till dotter vart med!!!!!

Sen så kom ett besök till.......en kollega till.........hennes son och min dotter e lika gamla.......Så de små for till Ingetorpssjön och badade!!!!
Så mysigt!!!!!

Flädersaften är nu upphälld på flaskor!!!!!!!



Dags att ta hand om dagens bestyr!!!!
Njut av dagen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Låter som en mysig och händelserik dag. Jobbigt läge i hönshuset. ;-)

    SvaraRadera
  2. Kan inte låta bli att le lite ,skulle vilja se och höra när ni stog där inne och skrek för att komma ut. vad snällt av den lille skurken och låsa upp till slut.Hoppas det är bra för övrigt

    Kram Lena

    SvaraRadera