BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 25 november 2011

Fredagskväll.............

..............gott det! Handlade på väg hem från jobbet! Köpte köttfärs..........................och receptet jag spanat på kom nu till verket!!!! Så nu är julköttbullarna klara! Ligger i afton fint i frysen, givetvis provsmakade innan....dessutom godkända!

Hm....................undrar vem som har vart och snokat i skåpet?????!!!!! Sigge gör det mindre smidigt!!!!!
Lillskiten älskar att sno hundgodis!!!!.........han lämnar ju inga spår efter sig....inte alls......

I dag  bjöd jag på kyckling i lergryta med curry och örtsås till! Lergrytan är toppen....bara att slänga i vad man vill ha.........så sköter det sig själv!


Efter alla bestyr inomhus så tog jag mig ner till hönsahuset........och där vankades det städ!!!!!
Nöjda tullor....!!!!

I dag vart det utgång med jobbet................jag var inte med....vill orka med alla roligheter i helgen!
I morgon, afton är jag inbjuden på pysselkväll, det skall bli mycket kul!

Njut av helgen!
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar