BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 27 november 2011

Det viner och det knakar........................

om husknuten i afton!Eller rättare sagt det har hållt på sen .....jag vet inte när..................................men stadigt sen i morse!Vissa tar det lugnt och bara njuter!
 Jag själv brukar att noja till det och vill tvätta.........så att det inte är tok mycket tvätt i fall strömmen går....så i dag har jag tvättat!
Dessutom så vaknade jag galet tidigt för att vara söndag.........5.30 vart klockan...........................å gissa ?!!!......jag valde att gå upp då!
Sydde klart alla gardiner jag hade tänkt! "Gamla " hallen fick sig ett lyft!

...........yngsta dotterns rum och fönster..fick nytt!

.........äldsta förmågan finge oxå!!!!! Nöjda barn kan jag lova!

Rara moster kom förbi en sväng, även syrran och de raraste kom förbi! Senare på em kom A-K förbi en sväng!........Den stackarn fick agera klagomur i dag, kan meddela att hon gjorde det galant....TACK!
Jag pyntade vidare i huset idag! Duken inhandlades i somras........även servetter i samma mönster!

Söndags afton.............å strömmen är tillbaka.......för en stund iallafall!

Njut av aftonen!
Anna

1 kommentar:

  1. Oj vad fint du pyntat . Söta gardiner och mysigt utanför verkligen fint.
    Själv står jag mitt upp i flytten
    Kram Lena

    SvaraRadera