BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 2 november 2011

"Surhöna"......



................ligger stadigt på sina ägg!

Lite väl sent på säsongen att lägga sig.......men så ville hon ha det!

Dessutom är hon i ruggartagen...........jag har trott många gånger att hon är död.....(De ser ju inte jätte pigga ut när det ruggas)......så jag puttar ofta på henne.......vilket gör tant ännu surare!!!!



Ser fram emot små söta juveler!





Sist jag vart hos Mia Maräng så fann jag denna söta ängel som sitter p åett hjärta!





Så söta ängel fick följa med till..............







........minneslunden till lilla mamma!

I måndags kväll for jag och äldsta förmågan dit!


Tände ett ljus.....

Och lilla ängeln fick sedan sätta sig i ett träd....


Saknar min mamma!







Dagen i går var fullspäckad...............tog som vanligt en låååååååång go sov morgon!

Sen vart det time att handla foder till hönsen..........drog i väg och handlade 1:a julklappen till barnen!!!

Väl hemma så blev det hönshusmeck.............

Efter detta for jag och tjejerna till raraste Marie..........där det grejades för fullt inför scrappmässa!

Vi packade och gjorde iordning massa papper.......och lillskrutt vart med på hund promenader!

Passade på att ge Marie beröringsmassage på händerna!


Aftonen erbjöd den 1:a dokumenterande behandlingen!


I dag bjuds jag på sovmorgon!

Gott!


Njut av dagen!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar