BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

tisdag 24 april 2012

När knoppar brister!!!!

Helgen har gått i rasande fart!!!! Maken vart på fiskeresa.......kom hem med en kolja...........tjenare vad god!!! (Åts idag....med potatis och vitvinssås!) Skulle vara tjeck tjej...å måla det sista på panelen.......jätte fina var panelen tills maken kom hem och meddelade mig att jag hade haft fel färg........åh.....kan bli så trött!!!!Så nu får vi köpa lite mer panel!!!! Hamnade på ikea på söndagen med moster åsså tjejerna!!! Väl där så ringde syrran........oxå på ikea (lustigt nog!)......så vi fikade ihop!!!!! Sen åkte vi till minneslunden och tände ljus för lilla mamma! Saknaden gör så ont!
Hämtade in äggen i afton.......nåt gick galet idag........kan ana att det inte är någon gula i det lilla ägget.......
I går på jobbet och rasten så tog jag mig en promenad........nu känns det att våren är på riktigt!!!!! Det doftar vår.... Det knoppas......å de brister!!!!
I dag efter jobbet for jag å Lina till tattostudion..........tid är bokad!!!! Nu ska det gaddas!!! Njut av kvällen! Anna

1 kommentar:

  1. Hej söta!
    Va ska du gadda dig! Va spännande. Hoppas det gick bra.
    Kanske vi ses i kväll då får du visa mig om du vill alltså. Kram mia
    Ps Kakorna var väldigt goda, uppskattade det väldigt mycket.

    SvaraRadera