BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 29 april 2009

Gapskratt.......................

.........i afton!!!!!!!!
Efter alla hämtningar av barn å deras vänner så bar det av till frisören..........för min del!!!!!!
Kan längta efter de tillfällerna...................Frisören har sin salong på gården sin....När mansitter i stolen så kan en katt hoppa upp i knät å somna gott!!!!.....Eller så kommer hunden å myser!!!!!!
Bäst av allt är hår tvättningen........................hon gör det så bra!!!!! Så gott, inte för hårt eller löst utan helt PERFEKT!!!!!
Nästan helt väck efter hon har röjt runt i kaluffsen.

Vid middagen i afton påtalade jag glatt för mannen min, -Jag har vart å klippt mig idag!!!!!
- Jasså säger han och tittar upp........................nu när du säger dt så ser jag det!!!
Ha, ha, ha, ha, ha!!!!!!!!!!!!!

Helt underbar kommentar!!!!!!

Njut av kvällen!!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar