BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 4 april 2009

Pyssel och annat....................

Pyssel på vakteläggskartongerna..............................bråda tider nu innan påsk!!!!!
Vaktlarna är med mig de lägger massa ägg!!!!
En tur till Ullared i dag!!!!Så här såg skuffen ut på min lilla c1:A
Fullt!!!!!!!!!!!!!!!!Till bredden...........å ett stort hål i plånboken fast nöjda ongar!!!!!
Lite nya kläder!!!!

Hej på dig du.........................vem har vi här måntro............?????
En st syster....................som njuter av en go fika i solen!!!
Inte ofta man får ha syrran helt för sig själv..............................mysigt!!!!!


En vy över Gekås...........tjenare vad bilar det vart....................



När bilen landade hem igen.............så vart det en ny familjemedlem i kläckaren!!!!
En kinesiskdvärgvaktel..........................så liten och såååååååååå söt!!!!!




Tanterna i hönsahuset har fått total fnatt!!!!!! 17 höneägg och 6 vaktelägg.......................REKORD!!!!





Njut av kvällen...................för min del är det horrisontalt..............kostar på att lulla runt i Ullared!!!!
Anna






2 kommentarer:

  1. Jasså, du smyger ner här på sydliga bredgrader utan att berätta det för mej... AJABAJA!!!
    Hittade ni något kul? ...dum fråga! Det gör man ju alltid, vare sig man behöver det eller ej *S*

    Härligt att hönorna värper så mycket! Här är det OK leverans!! Fick mitt första isbarägg idag! Wiii!

    Jag har en utmaning till dej (Varför det kalas utmaning vet jag ej...)
    http://www.digeshult.se/wordpress/?p=2317

    Ha en skön kväll!
    KRAM
    /*Pi*

    SvaraRadera
  2. lästa ulleared hade en största dsgskssa fördtod direkt att anna i ingetorphsdevarit där hälsning svenne

    SvaraRadera