BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 8 april 2009

Små pyssel....................

.........................har det blivit i afton!!!!!!!
Kul nu inför påsk!!!!!





Har äntligen fått tag i spån................till tullorna och till marsvinen!!!!!!!
Brukar att köpa balar!
HAr vart totalt slut överallt.
Körde en rajd på alla gårdar här i närhetern................härom kvällen............pust!!!!!!
Vart på minst 10 ställen och total stopp överallt.............................ALLA håller hårt i sitt spån!!!!
På en gård så blev jag inbjuden av en mager kvinna....................kom in sa hon jag vill visa dig nåt!!!! tjenare tänkte jag......................................men jag gick in...............hon ville visa sina alster hon målat.............................så fina tavlor !!!!!! Märklig historia detta!!!!!

Igår em innan jag åkte från jobbet så ringde jag till Stället där jag brukar att handla foder och spån...............Gubben hade precis fått leverans och 2 pallar spån..............................efter allt jagande så skrek jag rätt ut av glädje!!!!! Gubben måste trott att jag vart galen, men så glad jag ble!!!!!! Nu har jag spån!!!!!

Njut av kvällen!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar