BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

onsdag 1 juli 2009

En rolig.....................

.........händelse(enligt mig)!!!!!

Varje gång jag ska på fest så brukar jag att lägga en ansiktsmask!!!!
Fråga mig inte varför.........nåt bättre blir det inte......................................
Men så är det iallafall...................även så hände i lördags!!!!!
Stod å kletade på den dyra fina ansiktsmasken...helt vit i fejjan vart jag..........stod å tittade på spektaklet i spegeln.....................................precis i denna stund kommer gubben inspringandes å hojtar -Anna har sett trälimmet?
Å där står jag med mitt vita ansikte å säger -Nä!!
Då tittar han på mig å säger.................-Har du tatt trälimmet i ansiktet???????

Ja den gubben!!!!!!

Njut av kvällen!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar