BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 17 juli 2009

NU.......................................

...................................................är det bara timmar kvar.......................9 st sen så är jag ledig i 4 veckor!!!!!
Ja ledig och ledig............................huset skall målas en sista gång och allt i huset vill bli färdigt!!!!
Men vi skall ändå se till att få vila upp oss................................på måndag drar vi till Ystad...........denna underbara lilla staden är mumma för själen..........långa underbara sandstränder å massa kul å hitta på!!!!!!
Caecars allra bästaste vän Morfarn skall bli gårdsherre för ett par dagar........ja, ja delad plats med Caecar iallafall!!!!
Och en go underbar kommentar när vi kommer hem är............................-Jag skulle aldrig ha valt att ha det så här!!! Men tror dock att han tycker att det är lite mysigt!! Men bara lite!

Ja Doris ja.........................skulle promt gå ut i går kväll..............................å den vägskylten har jag inte sett till nu på morgonen..............................bara hon inte legat ute å klämt ut ongarna.........får be knottarna att leta efter Dolly Doris sedan!!!!



Ja nu åker jag på mitt sista pass......se så väntar ledigheten!!!!!
Njut av dagen!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar