BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 11 juli 2009

Inga.....

...............kattungar än!!!!
Doris är nu rejält sur å vresig.......kostar på........
Jag själv har haft massor av Anna tid.............................Mr i huset drog med kottarna i går morse till SommarSkaraLand (så sa den äldsta när hon vart mindre).........................Kom hem i dag efter lunch.
Jag städade för ALLA djuren i går kväll..................................njöt faktiskt av tystnaden å lugnet, men när jag vaknade i morse så längtade jag mycket efter dom.

Idag har jag vart på tippen en vända..................Caecars allraste å bästaste vän var med mig...morfar.
Kycklingar pluppar ut i kläckaren......................å nya marsvinsungar är kommna!!!!

Njut av aftonen!!!!!!!!!!!!!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar