BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 2 november 2009

Här vart jag igår...............

www.ullared.se
Var med ett stort gäng å gjorde Ullared igår!!!!!
Nu är ALLA julklapparna klirrade å inslagna..................de ni!!!!!
Har aldrig hänt förut!!!!!!!

Så nu kan jag ägna mycket tid till bygget!!!

I afton kämpar jag å tvättmaskinen för fullt!
Tvätt skall vikas å läggas in i skåp!
Tumlas å hängas å laddas!!!!!!

Ska bli så gött när jag/vi får ett grovkök sedan!
Idag har jag ju tvätten i badrummet......................suck.........

Fick köpt en massa handdukar på ullared i går.....................de tvättas just nu.........gött å byta ut gamla handdukar!

Helgen har gått i ett enda huj.............................å bara en massa trevligheter.
Nu vart måndagen gjord.....i morgon e en ledig.....................ja ledig kanske inte är rätt ord...........för det är jobb hemma......................ska gå å skrota i bygget med pensel i handen!!!!!



Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar