BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

lördag 30 januari 2010

äntligen!!!!!!!

...ja, nu har vi äntligen fått handtag å lås till ytterdörren.................men det tog tid å det vart mycket strul............

Å en Anna som blev rejält sur....................
Vart in i tisdags å köpte låsanorning med handtag..........................efter som jag inget kan om detta så fick jag hjälp av grabbarna i butiken.....visade vilken dörr vi köpt..................väl hemma så funkade inte låset el handtaget.......helt fel!!!! Killen hade gett mig tokfel...............mannen min åker tillbaka å byter...även han får hjälp å plocka ihop nya grejer.........kommer hem med detta........låscylindern för kort trots att killen har mätt i butiken................skruvarna till handtaget ...bara finns inte......................gaaaaaaaah!!!!!!
Där nånstans börjar jag att surna till ordentligt!!!!!!!
Bångar nu tillbaka till företaget...................snällt å vänligt berättar jag om hela händelsen........å nu vill jag ha kompensation.........-ja vi får se vad vi kan göra.........
Jag talar även om att, vi kan inte sånt här...därför vänder vi oss till er om hjälp...........Hoppas nu att de tar nån lärdom..................inför kommande kunder!!!!!!
Han ringer upp å meddelar att vi får 10%.....inte illa........!!!!!!
3:dje gången gillt.................nu passade alla delar å kombinationer.........................



Visst e primulan fin!!!!!?!!!!
Nu läntar jag efter vår!!!!
Njut av dagen!!!!!
Anna

3 kommentarer:

  1. Nä, vilka nötter! Fattar att du blir sur!
    Det är ju deras jobb, de skall ju kunna det.

    SvaraRadera
  2. hm...kan tyckas.......!!!!
    Men så vart fallet! Nu har vi ordnat det ....till slut!!!

    SvaraRadera
  3. Med rabatt på prylarna också! Det är ju kanon!

    SvaraRadera