BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

måndag 25 januari 2010

Blir inte som man........

...............har tänkt sig.................Har änna vart trött å hängig idag.......när jag kom hem så la jag mig en stund......John Blund kom fort, hade inte ork att fortsätta em....frusen å ont i huvudet, så undrar jag vad det blir av detta!?
Hoppas att jag sover bort det i natt!!!!! Har inte tid att vara "sjuk" nu........

I morgon bitti kommer killen som skall ordna med kaminen å allt vad innebär........gillar vi om!!!!!!!!

Kollade på familjen Annorlunda i afton.......Tjenare.............där ligger en i lä..........Undrar om dom alltid är så lugna som det framstår i TV????
Men en får aningens distans till sitt egna.........Gnälla över små saker å sånt..............

Nu surrar John Blund i luften igen............................zzzzzzZZZZZZZZZZZ

Njut av kvällen!
Anna.......zzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar