BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

torsdag 7 januari 2010

Men vad i h#*#**#*e e det frågan om.......................

...................ja det undrade jag i morse......när väckarklockan ringde...........Det oljudet har jag inte hört på länge.........................Har ju haft ett långt jullov nu...med lååång sovmorgon varje dag.........Efter bra stund fattade jag vad det var å pallrade mig upp.....sen så har dagen gått i ett enda huj...........
Men i min värld e det måndag.....................möjligt tisdag i morgon...........gött att det inte är så efter detta uppvaknandet i morse!!!! Fredag å ledigt igen!!!!!!!

Jag målar för fullt!!!!!
Inte så faligt många paket med takpanel kvar...........gött mos det!!!!

Skall strax snutta kudden...zzzZZZZzzz

Njut av kvällen!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar