BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

fredag 12 november 2010

Hade dejt i tisdags...................

............hm...ja.....med raraste Jennie med barn!!!!
Urmysigt!!!!!
Hon jobbar, jag jobbar.....aktiviteter med barn osv osv............svårt att få i hop det!!!!

Em vart urtrevlig!!!!
TACK Jennie!

Dagarna springer på..............önskar att det blir advent så jag får sätta upp lite stjärnor och advetsljusstakar!
Mörkret både tär och tar...............men vid just advent, blir det så mysigt!!!!

Just det ja.........fick smaka på lite vinter i veckan....................
Gled av vägen.........med mina sommardäck.........................å ja.........vinterdäcken låg i baggaget skulle till däckfirman..............................!!!!
Kunde inte köra fortare än 30km.............annars så slirade jag hit å dit på vägen med bilen!!!!

Har i veckan äntligen fått målat färdig mina stolar!!!!!!

Kände att jag behövde inspiration i em.................så jag for till Mia Maräng!!!!
Fick fyllt på med inspiration!!!!!
TACK Mia!!!!!

Njut av helgen!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Tack själv alltid lika kul att snacka lite. Jag hoppas att du nu håller dig på vägen och att du kommer in snart igen till mig.
    Ska kolla in 58 grader nords sida.
    Kram Mia Maräng

    SvaraRadera