BuzzadorBLOG

www.buzzador.se

söndag 28 november 2010

I torsdags ja........

.......................då vart det hänt igen!!!!!!
Jag försov mig.............hm gillar jag inte om.....................har haft nån dynga i kroppen..........och då blir jag toktrött............och då händer det!!!!!

Jag snozade som vanligt......men lyckades att stänga av alarmet......................vaknar runt 07.28........brukar att åka 07.30........................Går upp drar på mig kläderna...........å sen sitter jag i bilen..........................väl på jobbet så hittade jag en brödbit i frysen................och sen vart dagen i gång.....å jag med för den delen..................snackade lite konstigt...................hm...det är bara att bjuda på sig själv!!!.................Sen så gör jag en upptäckt....................märkligt vad mina thights ser konstiga ut.........................tar en noga koll.................MEN.....................har dom ut och in på..................Tur att jag upptäckte det själv!!!!!


Helgen har gått i racerfart...........................i fredags hade båda tjejerna sova över gäster...............å på lördagen så kom syrran å hennes raringar...........med övernattning......Mysigt!!!!

I dag har jag haft loppis med ett gäng tjejer.......................trevligt!!!!

Ja just det...................när jag besökte hönshuset på fredags kvällen....................så gjordes ett tråkigt fynd......................min vite stilige leghorn tupp...............låg där............sten död!!!!
Så nu letas det en ny tupp!!!!

Njut av kvällen!
Anna

2 kommentarer:

  1. Vi pratade om dig idag då vi käkade kyckling Anna, haha! Du är för evigt förknippad med just kycklingar, hihi;))) Skämt åt sidan, vi diskuterade var man kan köpa ekologiska kyllingar, för att äta då, sådana som haft det bra. Om köttet smakar annorlunda osv. Kom gärna med dina expertisråd. Kram ( och vad gullig du måtte sett ut med thightsen ut och in....:)))Divina

    SvaraRadera
  2. Nä, vad synd med tuppen! :-( Han som var så snygg! Hoppas du hittar någon ny snart. Usch, vad det är jobbigt att försova sig! Hela dan blir tokig. Kram, kram!

    SvaraRadera